Založ si blog

Báseň na každý deň: Choroby

Keď to bolí

a keď nebolí

Keď sa bojím

a keď nestojím

ten rozklad

mrakodrapu tela

opačná vertikála

a pôvodne som chcel

napísať báseň

ženy

mala by len jeden verš

nadpis ženy

a ich vône

viac už nič

lebo v tých troch

slovách je pre muža

celý ženský svet

Inak vonia mama

a inak milenka

učiteľka

priateľka

Zatiaľ uhýbam

chorobám

veľmi sa mi

nedarí v tom

uhýbaní

Aby to nebolelo

aby svet nebolel

lebo čo má prísť

príde hoci aj

v súdny deň

A keď chcem

robiť všetko preto

aby som sa vyhol

rozkladu ako na zlosť

mám chuť na to všetko

čím ho privolávam

Vraj je to slabá vôľa

neviem už

či ja som silný

a či chudák muž

Choroby a ich

hypochondry

Stanislav Háber

(zo zbierky Dva tóny)

Hrabivci zo všetkých strán, zobuďte sa!

27.02.2018

Zastrelili novinára s jeho priateľkou. Každý normálny človek je zhrozený. Každý normálny človek to odsudzuje. Na Slovensku sa celá spoločnosť navyše zbláznila.

Všetko je možné a teda aj to, že prežívame tisícročia rovnaké problémy

20.04.2017

Je veľký rozdiel medzi operetou a muzikálom?

Je nás viac ako päťdesiat miliónov? Slovák je človek prírodný. ..

19.04.2017

Záujem o prírodu je u nás tradične veľký.

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

bombic

Británia rozhodla o vydaní extrémistu Bombica na Slovensko. Odkázal, že nikam nejde

24.04.2024 22:40

Rozhodnutie súdu nie je právoplatné, môže sa proti nemu odvolať.

ATACMS, vojna na Ukrajine

Kyjev už nasadil strely dlhého doletu ATACMS. Američania ich dodali tajne

24.04.2024 20:54

Zbrane prišli na Ukrajinu tento mesiac, oznámilo americké ministerstvo zahraničných vecí.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.