Založ si blog

Báseň na každý deň: Iný čas

Na hubách som stretol brontosaura

dal som mu tvoje meno
si sa mi smiala či si zelená ohava
len som sa nemal s tebou ako inak rozprávať
potom som ho uviazal v drevenej besiedke
o lavicu a šiel som ďalej bez teba
po zamrznutom ihličí
s vyťukaným číslom na mobile
a s tvojim hlasom privolávajúcim
dážď
si šamanka bubnujúca na mojom napnutom
a činely sa zrazili opätkami v pozore
kým biely zajac na visutej hrazde
panáčkoval v mojom klobúku
bez potlesku tvojej dlane
a už zasa prší do práce
všetkých tých čo nevyhrali
v lotérii zapísali iný čas
Stanislav Háber
(zo zbierky Sto plus jedna láska)

Hrabivci zo všetkých strán, zobuďte sa!

27.02.2018

Zastrelili novinára s jeho priateľkou. Každý normálny človek je zhrozený. Každý normálny človek to odsudzuje. Na Slovensku sa celá spoločnosť navyše zbláznila.

Všetko je možné a teda aj to, že prežívame tisícročia rovnaké problémy

20.04.2017

Je veľký rozdiel medzi operetou a muzikálom?

Je nás viac ako päťdesiat miliónov? Slovák je človek prírodný. ..

19.04.2017

Záujem o prírodu je u nás tradične veľký.

Tomáš Taraba

Taraba sa dohodol s KDH na zmene zákona, ktorý bude riešiť odstrel medveďa

16.04.2024 12:22

Legislatívny návrh je podľa ministra do veľkej časti stotožnený s tým, ako chcelo situáciu riešiť MŽP.

SR ÚV MZVEZ Fico Blanár rokovanie kontrola TK BAX

Fico odmietol nový migračný pakt EÚ, opatrenia označil za diktát

16.04.2024 11:59

Opatrenia v podobe prevzatia časti utečencov alebo finančnej či materiálnej pomoci pre krajiny zasiahnuté prílivom migrantov označil pred novinármi za diktát, nejde podľa neho o solidaritu.

žiga

Záverečné reči v procese so Štefanom Žigom nakoniec neodzneli

16.04.2024 11:46

Obhajoba proti rozhodnutiu podala sťažnosť. Tou sa bude zaoberať Najvyšší súd SR.

Kukláči / Polícia /

Kukláči so samopalmi zasahovali v Kaplnej. Pri akcii Zvar zadržali dve osoby

16.04.2024 11:22

V jednom z objektov v obci dochádzalo k nelegálnemu odčerpávaniu motorovej nafty z produktovodu vedúceho zo Slovenska do Česka. Polícia zverejnila autentické zábery zo zásahu.