Založ si blog

Stavte sa, že . . . Mečiarova amnestia (Lacko čítaj a zdieľaj)

Stavte sa, že… Ak by podobný anonym, aký som dostal 8. marca 2017 s nábojom ráže 9 mm,

dostal trebárs bývalý minister Pavol Demeš, nielen že by to bola mediálna téma číslo jeden, ale s takmer úplnou istotou by to zrejme policajti vyšetrovali ako žeraví.

Stavme sa, že… Ak by mal nebodaj Pavol Demeš susedov, u ktorých je zhodné meno s človekom vystupujúcim ako kukláč v médiách; či zhodné meno s človekom, ktorý má firmu na likvidáciu munície, už by im takmer určite na druhý, ba možno ešte aj v ten deň brali odtlačky.

Stavte sa, že… asi nemám správne priezvisko…

Pritom Demeš ma vyzval na verejnú diskusiu krátko pred anonymom, aby ma potom požiadal, aby som už nediskutoval, keď som uviedol, že okrem vraždy Róberta R. zomrel aj M. B., o čom nik nikdy nehovoril, lebo M. B. vypovedal, že Róbert R. mal spory v podsvetí – čo nehralo do mediálneho plánu; ba vraj boli pripravené ďalšie dve vraždy Miloša L. a Ľubora K. ako nových spojek na Oskara F. Preto vydal Vladimír Mečiar svoju amnestiu ako humánny akt pred voľbami v roku 1998, aby nik už žiadnu vraždu v tejto kauze nechcel zneužiť politicky. Lenže anonym s nábojom nedostal Demeš a teraz zbieram rôzne odozvy, ktoré mi vraj v „dobrom“ radia, aby som bol už ticho. K podobným radám som opatrný. Nikdy neviete, či je to rada, alebo ďalšia vyhrážka – teda rada so skrytým podtextom.

Zatiaľ vládna koalícia pripravila svoj návrh na zrušenie Mečiarovej amnestie a zrazu opozícia tvrdí, že ho nepodporí, aj keď za zrušenie amnestie sú. Odhliadnuc od môjho názoru, ktorý je nezaujímavý, lebo nie je rozhodujúci, pripomína mi toto handrkovanie rovnakú situáciu, ako keď mi niekto radí, aby som bol už ticho. Aby som nehovoril, že mám čistý lustračný list priamo od Mečiarovho hádam najväčšieho oponenta generála Ladislava Pittnera, že som nikdy nebol pracovník a ani spolupracovník SIS. Ba stretol som sa už aj s názorom, že nemám spomínať ani fakt, že v čase pred rokom 1989, keď som pôsobil ako poslucháč leteckého odboru pilot nadzvuk, ma vyšetrovala ŠtB, ba že ma neskôr vyšetrovala FBIS (bývalá československá tajná federálna služba) už ako novinára vo vraj demokratickej Česko-slovenskej republike. Neviem, komu by to dnes ešte mohlo prekážať? Alebo ide o to, aby som nevravel už nič o tom, čo mi hovoril vyšetrovateľ Šáray, ktorí všetci novinári pracovali z materiálov SIS, keď mi potvrdil, že on vie, že ja som z materiálov SIS nič nerobil? Veď tí novinári sú hádam aktívni aj dnes, či nie?

Bol som trikrát hovorcom Vladimíra Mečiara počas 23 rokov jeho pôsobenia v politike, lebo som sa vždy vracal k novinárčine. V čase, keď ma navštívil Lauko s Kovalčíkom s prosbou, že ak im nepomôžem, tak ich zabijú, som bol redaktorom Literárneho týždenníka. Preto ma vtedajší minister vnútra Gustáv Krajči prijal za svojho poradcu, lebo Lauko s Kovalčíkom mali podmienku, že len mne dôverujú a tak som zabezpečoval ich bezpečnosť. A napriek štatútu utajených svedkov naďalej nariekali, že ich zabijú, lebo prezident mal právo nahliadať do spisu. Hneď teda vedel, kto vypovedal, že Oskar F. bol dovezený k nemu v kufri auta, aj že dostal od neho vysokú finančnú odmenu – teda zrejme úplatok. Preto, keďže som si už nevedel s ich ponosmi rady, som im navrhol, aby prípad medializovali. Aj s videom, na ktorom Oskar F. hovoril, že ak náhodou zomrú aj ďalšie dve spojky Lauko s Kovalčíkom, nech každý vie, že ich majú na svedomí Mečiar a Lexa. Teda dopredu boli označení vrahovia, kým sa ešte žiadna vražda nestala. A keďže sa Lauko s Kovalčíkom zľakli, lebo k videu mal kde – kto prístup, prišli za mnou a prosili ma o pomoc.

Dobré rady sú vtedy dobré, ak sú od dobrých ľudí. Počul som o človeku, ktorý rozdával rady na počkanie a ak sa niekto nimi neriadil, vraj robí chybu, preveľkú chybu! A pritom tento človek sa rozviedol, lebo jeho ex sa zamilovala do vplyvného a bohatého ex politika. Dokonca dnes jeho deti ex politikovi vravia otec, takže tento človek, čo toľko radil, mohol zviesť už vo svojom veku seladóna len šestnásťročnú dcéru svojho priateľa a udržiavať s ňou pomer, aj keď sa neskôr vydala za iného. Kto by prijal rady od takého človeka, ktorý ešte za ex politikom chodil, aby mu ex politik vybavil dobré zamestnanie, ak on už mu prenechal svoju manželku? „Šikovný“ pasák vlastnej manželky prišiel neveru skasírovať? A rovnako opozícia zjavne neprijme dobré rady vo vládnom návrhu zrušenia amnestie, aby hlasovali za rovnako, ako ja neprijímam predstavu, že mám byť ticho. Nemám inú možnosť ako brániť životy a zdravie členov mojej rodiny, ak policajti nedokážu stále vykonať jednoduché úkony, akými sú odobratie daktyloskopických stôp od možných páchateľov.

Nuž neviem, či som uspokojil môjho verného košického čitateľa Lacka, a či si našiel v tomto blogu niečo nové, ako ma v predchádzajúcom kritizoval. Ak si niečo nové Lacko našiel, môžeš ho aj zdieľať.

Hrabivci zo všetkých strán, zobuďte sa!

27.02.2018

Zastrelili novinára s jeho priateľkou. Každý normálny človek je zhrozený. Každý normálny človek to odsudzuje. Na Slovensku sa celá spoločnosť navyše zbláznila.

Všetko je možné a teda aj to, že prežívame tisícročia rovnaké problémy

20.04.2017

Je veľký rozdiel medzi operetou a muzikálom?

Je nás viac ako päťdesiat miliónov? Slovák je človek prírodný. ..

19.04.2017

Záujem o prírodu je u nás tradične veľký.

APTOPIX Russia Ukraine War

List z Charkova: Ako sa žije v tme?

28.03.2024 18:00

Po masívnych raketových útokoch žije Charkov zväčša v tme, no ja sa aj tak usmievam. Možno už len nevládzeme plakať.

1. netradicny porod Krompachy

Zámena pacientiek v pražskej nemocnici viedla u jednej k potratu

28.03.2024 17:47

Zamestnanci nemocnice nedodržali interné predpisy a lekári preto operovali nesprávnu pacientku.

polícia, evakuácia, vyhrážky, UK, fakulta

Polícia v Bratislave zadržala medzinárodne hľadaného občana Bosny a Hercegoviny

28.03.2024 17:32

V prípade dokázania viny mu hrozí trest odňatia slobody až na 15 rokov.

FTX Bankman Fried

Zakladateľ kryptomenovej burzy FTX ide na 25 rokov do väzenia, klientov obral o 10 miliárd dolárov

28.03.2024 17:13, aktualizované: 17:41

Americká justícia označila prípad za jeden z najväčších podvodov v americkej histórii.