Založ si blog

Archív: apríl, 2010

Na morskom

Na dno mora kreslím prstom do piesku tvoje meno chcel by som sa rozdať rybám ako živá obeta na dne mora k tvojmu menu kreslím ako pubertiak srdiečko a moja hlava sa rozpadáva v miliardy bubliniek stúpajúcich ku hladine toho slaného fyziologického roztoku v podobe uplakaného mailu putujúceho elektronickým smogom do hlbín zabudnutia lebo ak by som mal napísať báseň volala by sa […]

Pokračovanie článku

Výdych

Výdych V prúdení energie sa ti zlomili nové lodičky na tvojich štíhlych stĺpoch katedrál a ja stojac opodiaľ som túžbou vydýchol Stanislav Háber (zo zbierky Sto plus jedna láska)

Pokračovanie článku

Prásk!

vnútorné pnutie a celý atmosferický tlak Zeme v jednej bubline Boh si nás vyfukuje na bublifuku sveta

Pokračovanie článku

Nikdy nie si sama

Malý chlapec sedel pri zvončekoch na kľakanie na omši anjel zletel ti pred oči a ty si kráčala zvonivo sama po ceste po ktorej som chcel ísť s tebou a aj keď si ma nevidela držal som ťa za ruku a držal v náručí rozplývajúcu sa snehovú vločku tvojich vlasov Stanislav Háber (z práve vychádzajúcej zbierky Sto plus jedna láska)

Pokračovanie článku

Padajúcich

Padajúcich Chýbaš mi už odvtedy čo som vedel že odchádzam a v chráme prosím Pána ora pro nobis z rána katedrála prijala ma objala a poláskala v rodisku Hviezdoslava Dolný Kubín na tretíkrát čo som prišiel obalí ma perinou na týždeň na túžbu za tebou a za všetky vločky sveta rozosiate vesmírom za ne sa modlím posledný červík v tieni padajúcich tieňov Stanislav […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.