Založ si blog

Archív: máj, 2010

Zajtrajšky s olámaným lakom

povedať len svetlo by

Pokračovanie článku

Nedeľná báseň: Samovrava

odišla si do budovy ktorá ti nebadane kradne roky a ja som šiel ďalej sám do inej ale rozprával som sa v duchu s tebou ďalej (zo zbierky Voňavé milovanie)

Pokračovanie článku

Radšej

Upršaný bozk na chodníku mi dávaš po pokuse o hádku ktorú sme zažehnali kriesením oblakov a keby aj prišla veď sa nič nedeje to len hlupáci si myslia že ľudia čo sa hádajú sa majú málo pritom naopak radšej (zo zbierky Sto plus jedna láska)

Pokračovanie článku

Ulovený visím na tvojom silone

Rozpršané slová zlieva snaha dohody požehnaná voda našej úrody keď všetky vety zhlukli sa ti do myšlienky útekov z osudov napnutých ráno na tvojich nohách v silonkách (zo zbierky Sto plus jedna láska)

Pokračovanie článku

Úlia

Nad mostom sedíme v oblakoch s nohami v lavóre pod bozkom zovretí v náhode letu včiel (zo zbierky Sto plus jedna láska)

Pokračovanie článku

Posol mŕtveho otca

„Keď ma vidí, že mu volám na mobile, hovorieva prítomným v spoločnosti, v akej sa práve nachádza: „Prepáčte, volá mi posol môjho mŕtveho otca…“ Hudobníkovi Mariánovi Čekovskému zomrel otec v roku 1983, keď mal šesť rokov. Jeho poslom som sa stal až po dlhých 22 rokoch. Je to zvláštna príhoda. Raz večer som prišiel z práce domov, keď ma manželka […]

Pokračovanie článku

Stratená v tvojom nebi

Nepoznám lepšiu prácu ponárať sa do neba a do teba potom o tom písať básne ktoré nikomu netreba a hrdza ráta čas za nás dostratena (zo zbierky Sto plus jedna láska)

Pokračovanie článku

Nedeľná báseň: Žltý strom

Žltý strom na zelenom svieti nám oproti ty kráčaš upravená svetom kam letím po zemetrasení kedy sme zaspali vstávanie nádherne napálení a vo vesmíre sa chveje naše spoločné srdce naplnené nádejami po pokoji (zo zbierky STO PLUS JEDNA LÁSKA)

Pokračovanie článku

Iný čas

Na hubách som stretol brontosaura dal som mu tvoje meno si sa mi smiala či si zelená ohava len som sa nemal s tebou ako inak rozprávať potom som hu uviazal v drevenej besiedke o lavicu a šiel som ďalej bez teba po zamrznutom ihličí s vyťukaným číslom na mobile a s tvojim hlasom privolávajúcim dážď si šamanka bubnujúca na mojom napnutom a činely sa zrazili opätkami v pozore […]

Pokračovanie článku

Mlčanlivo

Natlačení v trolejbuse nestíhame spolu poklebetiť a hneď po výstupe mi už všetky myšlienky uleteli s divými včelami ale keď mlčať s tebou je takto krásne Stanislav Háber (zo zbierky Voňavé milovanie)

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

Čo sa dialo po prvom dueli prezidentských kandidátov: Korčok hovoril o čudnej kampani, Pellegrini sa porovnával s Bidenom

19.03.2024 00:51

Pravda sledovala zákulisie prvej debaty dvoch najpopulárnejších uchádzačov o prezidentský post

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.