Založ si blog

Báseň na nedeľu: Gratulant pytón

Namiesto koledníkov

prišiel k nám na

Nový rok a ty si

zháňala všetky

topánky s haďou

kožou aby sa neurazil

že nosíš jeho súkmeňovcov

na parádu som si ho dal

tiež okolo krku

a stále kamsi utekal

zvedavec v našom byte

zatiahnutý pod gaučom

odkiaľ som ho za chvost

vytiahol a dcéra sa mi

smiala že som hypnotizér

keď ma počúval

bábätko v žltobielych

šupinách pytón albín

ktorý mi vošiel

hlboko do duše

a už navždy ho budem

uspávať v náručí

s jeho nevinným pohľadom

na štvorhrannej tvári

ma bude zbožne počúvať

kým sa budem po ňom

ovíjať opojený stretnutím

Stanislav Háber

(zo zbierky Popísané páperie)

Hrabivci zo všetkých strán, zobuďte sa!

27.02.2018

Zastrelili novinára s jeho priateľkou. Každý normálny človek je zhrozený. Každý normálny človek to odsudzuje. Na Slovensku sa celá spoločnosť navyše zbláznila.

Všetko je možné a teda aj to, že prežívame tisícročia rovnaké problémy

20.04.2017

Je veľký rozdiel medzi operetou a muzikálom?

Je nás viac ako päťdesiat miliónov? Slovák je človek prírodný. ..

19.04.2017

Záujem o prírodu je u nás tradične veľký.

Francois Fillon

Francúzsky súd potvrdil odsúdenie expremiéra Fillona v kauze sprenevery

24.04.2024 19:16

Sprenevery sa dopustil vytvorením fiktívneho pracovného miesta pre svoju manželku Penelope.

Vakcína / Očkovanie /

WHO: Očkovanie zachránilo za uplynulých 50 rokov najmenej 154 miliónov životov

24.04.2024 19:11

V priemere to za toto obdobie predstavuje šesť zachránených životov za minútu.

zuzana čaputová, spišské podhradie, tragédia, nehoda, autobus

Prezidentka Čaputová si v Starej Ľubovni uctila obete nešťastia z Podhradia

24.04.2024 18:47

V stredu navštívila i obec Zborov v okrese Bardejov.

SR Bratislava RTVS protestný pochod BAX

Progresívci sa pre schválené zmeny v RTVS oblečú do čiernej, avizujú protesty. Podľa SaS urobí vláda z RTVS dezinformačné médium

24.04.2024 17:41

Poslankyňa Zora Jaurová povedala, že upravená verzia zákona je rovnakou hrozbou, ako pôvodná verzia.