Založ si blog

Báseň na každý deň: Hľa, tvoja matka

Pred čiernou Madonnou

pred ktorou utekal mor

a dom sa klaňal

skladaním klobúka

sa mi náhle zjavili

tri strieborné škapuliare

a jeden zlatý

hneď som nepochopil

že sa mi poďakovala

za vyznanie pred

reinkarnistami ktorí

počúvali o ochrane

pred náhlou smrťou

kedy mi škapuliar

pomôže v prechode

do neba ako znak tej

ktorej som sa poklonil

a potom priniesol som

domov tri a ten zlatý

čo bol pre teba sa mi

schoval a ty si povedala

že som ho stratil

aký omyl veď zjavené

sa nestratí

čakal na mňa v aute

potom čo si došoférovala

a naša malá viera sa

znova rozmnožila

lebo je aj tvojou matkou

Panna Mária

Stanislav Háber

(zo zbierky Skameniem)

Hrabivci zo všetkých strán, zobuďte sa!

27.02.2018

Zastrelili novinára s jeho priateľkou. Každý normálny človek je zhrozený. Každý normálny človek to odsudzuje. Na Slovensku sa celá spoločnosť navyše zbláznila.

Všetko je možné a teda aj to, že prežívame tisícročia rovnaké problémy

20.04.2017

Je veľký rozdiel medzi operetou a muzikálom?

Je nás viac ako päťdesiat miliónov? Slovák je človek prírodný. ..

19.04.2017

Záujem o prírodu je u nás tradične veľký.

Daniel Lipšic

Lipšic sa mal na generálnej prokuratúre dopustiť protiprávneho konania. Normalizácia pokračuje, reagoval prokurátor

30.04.2024 09:29

Prokurátor tvrdí, že rozhovor absolvoval počas obedňajšej prestávky.

Sopka / Ruang /

V Indonézii opäť vybuchla sopka Ruang, úrady uzavreli letisko v Manade

30.04.2024 09:29

Pri erupcii vychrlila sopka popol do výšky takmer dvoch kilometrov.

Kitzsteinhorn

Pri zrážke počas lyžovačky v rakúskom Kitzsteinhorne zahynul český občan

30.04.2024 08:47

Napriek okamžitej prvej pomoci privolaný lekár záchrannej služby konštatoval smrť českého občana.

F-35 / Stíhačka F-35 /

Do poľského vojska sa vracajú husári, tentoraz však ako najmodernejšie stíhačky F-35

30.04.2024 07:36

Hodnota celého kontraktu predstavuje 4,6 miliardy dolárov.