Založ si blog

Báseň na každý deň: Ako si

ideš a ja sa prepadávam do pekla

všetky & horúce pramene mi oblievajú

spomienky obarené vo vriacom kotly

ideš!

opätky ti klopkajú do môjho srdca

vryté červené slzy sú mi

najkrajšími drahokamami

bežíš!

bubnuješ mi na dušu

a ja?

ja rezonujem v tichu

nedorozumení

stojíš!

plačem nad sebou

nechce sa mi štverať na vrcholy

keď doliny sú zatiahnuté

trieskaš!

blesky križujú dúhovky

tvojich očí a ja si stále

myslím že aj po dvadsiatich

rokoch ťa môžem milovať

kričíš!

od rána do noci sa prehadzujem

v perine zabudnutia

aby mi neunikol žiaden hlások

si!

tak málo stačí

na ceste sa krčia žaby

mojich nôh

blúdiš…

a ja

a ja ti neviem ukázať

kade ísť

zúriš…

aby som pochopil

zmysel slov že je lepšie

ak som vyvetral len sám

horíš…

hladím rozžiarenú tvár

zmoknutými rukami

hľadám zmysel vlastných slov

sedíš…

tam kde by som chcel

byť pochovaný

na dlhé veky v zabudnutí

zostávaš…

so sivými vlasmi stretávam

Boha vychádzajúceho

z truhly hrobu

bohatneš…

kým ja som schudobnel

všetkými hláskami

bolesti

Stanislav Háber

(zo zbierky Štvrťstoročie lásky)

Hrabivci zo všetkých strán, zobuďte sa!

27.02.2018

Zastrelili novinára s jeho priateľkou. Každý normálny človek je zhrozený. Každý normálny človek to odsudzuje. Na Slovensku sa celá spoločnosť navyše zbláznila.

Všetko je možné a teda aj to, že prežívame tisícročia rovnaké problémy

20.04.2017

Je veľký rozdiel medzi operetou a muzikálom?

Je nás viac ako päťdesiat miliónov? Slovák je človek prírodný. ..

19.04.2017

Záujem o prírodu je u nás tradične veľký.

SR Prezidentka Čaputová Úradovanie Východ Prešov Návšteva

Čaputová: Z východu som nadšená, rada sa sem vraciam

25.04.2024 21:45

Prezidentka navštívila rusínske divadlo, evanjelické gymnázium, centrum pre obete násilia či národnú kultúrnu pamiatku na Solivare.

SR Bratislava EK Vláda Jourová RTVS MK Stretnutie TK BAX

Jourová rokovala s Ficom i Šimkovičovou: Nikto si neželá, aby Slovensko prišlo o peniaze EÚ, eurokomisia má však otázky

25.04.2024 19:57

EK diskutuje s vládou o zmenách v trestnom práve, ktoré vládna koalícia napriek žiadosti komisie presadila v zrýchlenom režime.

Lukasenkova atletka

Lukašenko prezradil, kedy odíde. Ženu na čele štátu nechce, ale atlétku, ktorá neznáša dúhové farby, by podporil

25.04.2024 19:00

Alexandr Lukašenko tvrdí, že Bielorusom sa žije oveľa lepšie ako pred tromi desaťročiami. Ako vyzerá porovnanie ich finančných pomerov so Slovákmi?

Praha, masová streľba, Česko

Strelec z pražskej univerzity netrpel duševnou poruchou, motív úrady oznámia čoskoro

25.04.2024 18:21

V hlavnej budove Filozofickej fakulty UK v Prahe 21. decembra 2023 jej študent zastrelil 13 ľudí a jedna osoba neskôr zomrela v nemocnici.