Založ si blog

Báseň na každý deň: Zásnubná

Život

rieka s dvoma brehmi

na ľavom bližšom k srdci

stojíme

Ten pravý nie je náš

ale klamný

život rieka s dvoma brehmi

Vietor mecenáš

pomáha plavcom za srdcom

ja pohan v tebe hľadám

svoju Mekku

Tam

kde počuť čísi plač

a k prsiam

k tvojmu mlieku

ťa zdiera z krásy

syn či dcéra

Buď mi Mekkou

buď mi symbolom

buď mi láskou

buď mi idolom

a ja budem

tvojim pilierom

hlavou fantázie

silákom Herkulom

Život rieka s dvoma brehmi

plynie pomaly

čo zdá sa

obzrieš sa a

už je všetko za nami

Stanislav Háber

(zo zbierky Egotikon)

Hrabivci zo všetkých strán, zobuďte sa!

27.02.2018

Zastrelili novinára s jeho priateľkou. Každý normálny človek je zhrozený. Každý normálny človek to odsudzuje. Na Slovensku sa celá spoločnosť navyše zbláznila.

Všetko je možné a teda aj to, že prežívame tisícročia rovnaké problémy

20.04.2017

Je veľký rozdiel medzi operetou a muzikálom?

Je nás viac ako päťdesiat miliónov? Slovák je človek prírodný. ..

19.04.2017

Záujem o prírodu je u nás tradične veľký.

poľsko, baňa

Po závale v uhoľnej bani sú traja baníci nezvestní, ďalší sú zranení

14.05.2024 11:30

K závalu došlo skoro ráno približne 870 metrov pod zemou.

Zuzana Dolinková, Martina Šimkovičová

Šimkovičová aj Dolinková prežili hlasovanie o nedôvere a ostávajú ministerkami

14.05.2024 11:00, aktualizované: 11:41

Cez víkend minister práce Erik Tomáš (Hlas) na margo odvolania uviedol, že obe ministerky majú podporu koalície.

Kosatka dravá

Zvedavosť, hra či výstraha. Kosatky potopili plachetnicu, posádku zachránil tanker

14.05.2024 10:04

Išlo o siedmy takýto incident od roku 2020.

josef Fritzl

Fritzl sa zo zariadenia pre psychicky chorých presunie do bežného väzenia

14.05.2024 10:03

Rakúsky súd tak vyhovel žiadosti tohto deväťdesiatosemročného muža.