Založ si blog

Báseň na každý deň: V očakávaní

Tykadlami potykám ti

signálmi sústavy tiel
sa zmier mi radíš že
chyba nie je v mojom
vysielači ale jedno mi
to nikdy nebude aj keď
síl mi ubudne a hlásiš
mi ďalšiu cenu môj
návykový hašiš aby za
nízky bakšiš vyvolávam
pokračovanie filmu
kým objavím v modlitbe
slnko ako súčet všetkých
nekončiacich rán
nakúpili sme u vás už
neraz a vzduchová
bublina nám uniká
do publika v srdci
zrazenina noci sa
v chrastách lúpe von
že nevidíš čo on som
pripravený objať ťa a
láskať láska do obeda
kým sviečka horí
a nádej sa usmieva

Stanislav Háber

(zo zbierky Skameniem)

Hrabivci zo všetkých strán, zobuďte sa!

27.02.2018

Zastrelili novinára s jeho priateľkou. Každý normálny človek je zhrozený. Každý normálny človek to odsudzuje. Na Slovensku sa celá spoločnosť navyše zbláznila.

Všetko je možné a teda aj to, že prežívame tisícročia rovnaké problémy

20.04.2017

Je veľký rozdiel medzi operetou a muzikálom?

Je nás viac ako päťdesiat miliónov? Slovák je človek prírodný. ..

19.04.2017

Záujem o prírodu je u nás tradične veľký.

gobbels

Aj zadarmo. Berlín sa nevie zbaviť vily po Goebbelsovi, uvažuje o zbúraní

03.05.2024 23:03

Berlín sa snaží zbaviť vily, ktorú kedysi vlastnil šéf propagandy nacistickej Tretej ríše Joseph Goebbels.

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.